Kayseri Kocasinan Çözüm Merkezi Oldu
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Analiz Merkezi; Kayseri’nin Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, tüm belediye hizmetlerini tek çatı altında toplayan bir birim olduğunu belirterek, verilen hizmeti merkezi yönetim anlayışının sahaya yansıması olarak nitelendirdi.
Çözüm Merkezi’nin 7 gün 24 saat Kocasinan halkına hizmet ettiğine dikkat çeken Önder Çolakbayrakdar, sözlerini şöyle sürdürdü: “Kocasinan Belediyesi olarak yaptığımız her proje insan odaklı. Analiz Merkezi de bu anlayışın ürünüdür. 2016 yılından itibaren Basın Yayın ve Kamu Yararı Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Analiz Merkezi ile her gün yüzlerce vatandaşın talep ve taleplerini sonuçlandırıyoruz.
Vatandaşlarımızın taleplerini yüz yüze iletebilecekleri her türlü iletişim kanalının yanı sıra; sosyal medya, Kocasinan Belediyesi’nin internet sitesi, cep telefonu mobil uygulaması ve Watsapp hattı 0(352) 222 70 00′ numaralı telefondan belediyeye her türlü ulaşabilir. Bugüne kadar toplam 219 bin 751 talep geldi. Belediyenin yetki ve sorumluluğuna ilişkin bu taleplerden 165 bin 891 adedi aciliyet sırasına göre incelenmiştir. Ayrıca bu yıl 44.401 talepten 29.934 tanesini analiz ettik.”