Haber

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen Mimarlar Odası Isparta İl Temsilciliğini Ziyaret Etti

Mimarlar Odası Isparta İl Temsilciliği’ni ziyaret eden Isparta Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkanı Adayı Şükrü Başdeğirmen, E-İmar ve E-Arşiv uygulamalarıyla işleyişi kolaylaştırdıklarını belirterek, “Artık tüm işlemler internet üzerinden yapılıyor. Belediyeye sizi yormadan sonuçlara ulaşabiliyoruz.’Daha önce ‘Proje 8 ayda tamamlanacak’ diyordunuz, şimdi bir eksiklik yoksa 20 günde teslim edeceğiz” dedi. .

Isparta Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Mimarlar Odası Isparta İl Temsilciliğini ziyaret etti. Ziyarette Mimarlar Odası Isparta İl Temsilcisi Caner Ataseven, yönetim kurulu ve oda üyeleriyle bir araya gelen Lider Başdeğirmen, soruları yanıtladı ve yeni döneme ilişkin talepleri aldı.

Mimarlar Odası Isparta İl Temsilcisi Caner Ataseven, 6 Şubat depreminin birinci yıl dönümünde kendilerini ziyaret eden Isparta Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkanı Adayı Şükrü Başdeğirmen’in deprem konusuna önem verdiğini belirtti. Kenti depreme dayanıklı ve dayanıklı hale getirmek istediklerini belirten Ataseven, “Umarız aynı acıları yaşamayız. Bunun için çalıştığınızı biliyoruz. Yeni kentsel dönüşüm müdürlüğü ile Ankara’daki çalışmalarınızı da takip ediyoruz. Bu konuda deprem ve kentsel dönüşüm bir bütündür, bunun çaresi yoktur.” iş. Zamanında yapılamayan işlerin neler olduğunu maalesef hepimiz gördük. Aynı zamanda seçim sürecindeyiz. Adaylığınızın başarılı olmasını dileriz. Çıktığınız bu yolda başarılar dileriz. Başımıza bir şey gelmesi durumunda teknik konularda sizlere her türlü desteğimiz mevcuttur. Bugüne kadar çalışmalarımızı sizlerle istişarede yürüttük, “Sizler de destek verdiniz. Sağ olun. Belediye biz mimarlar için çok değerli. Bizim kalbimiz imar müdürlüğü. Çünkü ruhsatlar o birimden geçiyor. Biz yapmıyoruz.” Bu konuda olumsuz bir durum var. Ziyaretiniz için teşekkür ediyorum” dedi.

“Deprem bölgesine gönderdiğimiz arkadaşlarımız da teknik araştırmalar yaptı”

Isparta Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, 6 Şubat depreminde büyük acı yaşadıklarını, acının bir yıl geçmesine rağmen dinmediğini belirterek, depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, yakınlarına sabır diledi. onların yakınları. Başkan Başdeğirmen, “Allah bize bir daha bu tür acıları yaşatmasın” dedi ve şöyle devam etti: “Biz bunu söylerken ‘Allah bize bir daha bu tür acıları yaşatmaz mı’ dediğimizi kimse bilemez. dünyanın kuralıdır, doğal afettir. Bu deprem her an, her şekilde olabilir. Olasılığı yüksek. Nasıl önlem alabiliriz diye araştırıyoruz. Bu konularda incelemeler yaparak bu güne geldik. Depremin yaşandığı günden bu yana bölgelere ne tür oluşumlardan kaynaklandığı, ne gibi yanlış anlaşılmalar bu hale geldi, neler yapabiliriz gibi soruları birbirimize soruyoruz.Belediyeden teknik heyet olarak gönderdiğimiz arkadaşlarımız Bu güne kadar geldik.Bölgede teknik araştırmalar da yaptılar.1999 depreminden çok dersler aldık, o ders gibi bu ders de ülkemiz için hem manevi hem maddi açıdan çok değerliydi.Biz bunları öğrendikçe düşünüyoruz. ders alarak bu işte daha tecrübeli olmalıyız. Bu deneyimi sizlerle buluşturmak zorundayız. Belediyemizin paydaşlarla işbirliği en önemlisidir. İyi sonuçlara ulaşmak için bir araya gelmeleri gerekir. Kimse bunun benimle alakası olmadığını söyleyemez. En büyük desteği verecek olan sizlersiniz. “Güçlerimizi birleştirirsek gelecekteki olaylara karşı daha dayanıklı oluruz” dedi.

İmar Müdürlüğü’nün sunduğu hizmetlerde birçok yenilik yaptıklarını vurgulayan Başkan Başdeğirmen, E-İmar uygulamasına geçtiklerini, bu uygulamanın mimar ve mühendislerin işlerini kolaylaştırdığını söyledi. Projede eksiklik veya hata olması durumunda mimarın daha önce fiziki projeyi alıp düzeltip tekrar gönderdiğini hatırlatan Başkan Başdeğirmen, “Artık tüm işlemler internet üzerinden yapılıyor. Sorunsuz bir şekilde sonuca ulaşabiliyoruz. Belediye sizi yoruyor. Daha önce proje 6-8 ayda iade edilir diyordunuz, şimdi eksiklik olmazsa 20 ayı bulur.” Bir günde sağlıyoruz. Eksiklik varsa, eksikliğin giderildiği süreye eklenir. Envanterimizi de e-arşiv haline getirdik. Mesela 30 yıl önce bir proje istediğinizde 10 dakikada elinizde oluyordu. Daha önce proje istendiğinde 3-4 gün sonrasına randevu veriliyordu. Çünkü bir işçi o belgeyi evrakların arasında bulabilir. “30 arkadaşımız 2 yıldır bunların hepsini e-arşivledi. Bunlar çok değerli hizmetler. Yeni dönemde eksiklerimiz olursa sizlerle birlikte çözmek isteriz” dedi. -ISPARTA

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu