Haber

Çin, 2022’de Tarım Ürünlerinin Çevrimiçi Perakende Satışlarında Artış Kaydediyor

PEKİN, 30 Ocak (Xinhua) — Çin Ticaret Bakanlığı tarafından Pazartesi günü yayınlanan veriler, ülkedeki tarım ürünlerinin çevrimiçi satışının 2022’de bir önceki yıla göre yüzde 9,2 artışla 531,38 milyar yuan’a (yaklaşık 78,58 milyar ABD Doları) ulaşacağını gösteriyor . ) başarıldığı kanıtlanmıştır.

Bakanlık, büyüme oranının 2021 yılına göre yüzde 6,4 arttığını bildirdi.

Sektördeki bu hızlı büyüme, büyük ölçüde ülkenin gelişen e-ticaret pazarına bağlanabilir. Çin’in kırsal bölgelerindeki çevrimiçi perakende satışlar, 2022’de bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 3,6 artışla 2,17 trilyon yuan’a ulaştı.

Resmi veriler, Çin’deki çevrimiçi perakende satışların 2022’de bir önceki yıla göre yüzde 4 artışla 13,79 trilyon yuan’a ulaştığını ve dünyanın en büyük çevrimiçi perakende pazarı statüsünü sağlamlaştırdığını gösterdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu