Ekonomi

AssisTT Türkiye’nin 81 ilinden girişimcileri bekliyor

Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği Girişimci Müşteri Temsilcisi modelini tüm Türkiye’ye açtı. AssisTT; Çalışma hayatının mesai saatleri, çalışma saatleri gibi kısıtlamalarına tabi kalmadan, kendi iş yerini ve süresini belirleyerek, uygun bir gelir elde etmek ve en önemlisi girişimci olarak iş dünyasına adım atmak isteyenleri bekliyor. saat. Girişimci Müşteri Temsilcisi olmak isteyenler bu modelle Türkiye’nin her ilinden çalışabilecek. Girişimciliğin yeni nesil teknolojilerle ekonomik kalkınmanın kaldıracı olarak tasarlandığı modelde müşteri deneyimi hizmeti sunmak için yalnızca bilgisayar ve kulaklık yeterli olacak.

İnsan odaklı çalışan deneyimi yaklaşımı ve yenilikçi insan kaynakları uygulamalarıyla uluslararası platformlarda ödüllere layık görülen Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, bölümde çalışanlarının kariyer gelişim fırsatlarına yönelik ürettiği analizlerle dikkat çekiyor. AssisTT, çalışanlarının ihtiyaçları doğrultusunda yeni çalışma modelleri geliştiriyor; Hayata geçirdiği Girişimci Müşteri Temsilcisi modeli ile iş yerini ve süresini kendi belirlemek, uygun gelir elde etmek ve en önemlisi iş dünyasına girişimci olarak adım atmak isteyenlere, iş dünyasının kısıtlamalarına takılmadan hitap ediyor. çalışma saatleri ve çalışma saatleri gibi çalışma hayatı. 2022 yılında hayata geçirdiği Girişimci Müşteri Temsilcisi modelini öncelikle AssisTT çalışanlarına tanıtan şirket, bu fırsatı girişimci olmak isteyen tüm adaylara sunuyor.

AssisTT’nin ilk olarak kendi departmanına getirdiği modelde; Bireylere şahıs şirketi kurularak kendi işinin işvereni olma, çalışma saatleri, işyerinde esneklik, gelir artışı gibi avantajlar sunulmaktadır. Bireyler kendi şirketlerini kurup hizmet üretimi açısından daha yüksek gelir elde ederken, 18-29 yaş arası gençler de Vergi ve Bağkur teşviki olan “Genç Girişimci Muafiyeti” programına katılabiliyor. 29 yaşını dolduranlar KOSGEB gibi devlet teşviklerinden yararlanabiliyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan AssisTT Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Levent Yalçın : “Girişimcilik ekosistemine ve gençlerin istihdamına verdiğimiz önem doğrultusunda Girişimci Müşteri Temsilcisi Modelimizi hayata geçirdik. Modelimizi, girişimciliği yeni nesil teknolojilerle destekleyerek ve ekonomik kalkınmaya etkisini dikkate alarak tasarladık. Kendi işinin işvereni olmayı seçen arkadaşlarımız kendi şirketlerini kurarak bölüm ortalamasının üzerinde bir gelir artışı elde ettiler. Meslektaşlarımızdan aldığımız olumlu geri dönüşler sayesinde modelimizi artık tüm Türkiye’ye açıyoruz. “Girişimci Müşteri Temsilcisi Modelimiz ile sektörümüze, bu alanda mesleğini geliştirmek isteyen arkadaşlarımıza ve ülke ekonomisine katkı sağlamanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

SağlamModelin müşteriler ve çalışanlar için avantajlar sağladığını vurgulayarak şunları söyledi: “Girişimci müşteri temsilci modelimizle, müşterilerimizin gelen çağrı ihtiyaçlarına yenilikçi bir yaklaşım getiriyoruz, yoğun sürelerini esnek planlama ile daha verimli bir şekilde yönetiyoruz ve Dakika bazlı fiyatlandırma ile etkin maliyet yönetimi avantajından yararlanın.”

 

AssisTT Hakkında

2007 yılında tamamı Türk Telekom’a ait olarak kurulan müşteri deneyimi şirketi AssisTT; Çağrı merkezi analizleri, dijital hizmetler ve teknoloji analizleri, müşteri deneyimi ve kalite analizleri ve dış kaynak yönetimi kategorilerinde Türkiye’nin önde gelen markalarına şubelere özel çok kanallı analizler sunmaktadır. AssisTT, enerjiden sağlığa, finanstan telekomünikasyona kadar birçok sektörde lider markalar için geleceğin müşteri deneyimini tasarlıyor. Great Place To Work Enstitüsü’nün çalışanlarla yaptığı anket sonucunda “harika iş yeri” unvanına sahip şirket AssisTT, 21 müşteri deneyim merkezinde 17 bin çalışanıyla hizmet veriyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

yakakent-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu